Jumaat, 29 April 2011

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAA!!!!!

"Mengkritik tidak bererti menentang,Menyetujui tidak semestinya menyokong,Menegur tidak bermakna membenci,dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik."

Akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............. dpt aku hijack blog nihhhh..... hahahahahahahaaaaaa................. bodo tul admin dia......... nama blog sedap2 tapi isi macam hamper.... eh... hampeh! tak update lak tu....

Aku mmg nak pakau nama blog Arus Gelombang, tapi dpt kat mamat pemalas pulak guna nama ni.... sbb aku nak upgrade blogni... maka aku hijack... sbb mintak tak tentu dapat... hahahahaaaa......

rasakan ko... PEMALAS!



2 ulasan:

Awanama berkata...

Ko pn mcm sama jer malas...tak update2 pn...hahahahahah

Awanama berkata...

ya betul2... hahahahahaa.... sbb tgh gaduh sumber lagi ni....